9.12. - 13.12.
15. školní týden
PO 9.12. - vyučování beze změn, plavecký výcvik
ÚT 10.12. - vyučování beze změn
ST 11.12. - vyučování beze změn
ČT 12.12.- vyučování beze změn
PÁ 13.12. - vyučování beze změn, přinést dopsanou oranžovou písanku
*DÚ: (podepisovat)
ČJ: dopsat v oranžové písance chybějící, do pátku 13.12. odevzdat s podpisem
dopsat ve fialové písance str. 10 (3 řádky, bez posledního řádku s tiskacími písmeny) do 13.12.
PS (pracovní sešit) str. 35/1: děti seřadily a nalepily do sešitu "Psaní" - DÚ - všechny 4 seřazené věty přepsat psacím pod nalepenou část do 16.12.
DLOUHODBÉ ÚKOLY:
- DENNĚ číst nahlas
- procvičovat malá i velká psací písmena (samostatně i slova)
- sčítání a odečítání do 20
DÍLNA ČTENÍ (každou středu)
- pokračujeme ve čtení vybrané knihy (děti si nosí vlastní knihu každou středu, ze které si čtou nejen doma, ale i ve škole) - doma si zapisují četbu na lístek, lístečky můžete postupně vlepovat na konec diáře)
ČJ
- přepis, opis, procvičovat psaní malých i velkých psacích písmen a slov složených z těchto písmen
- čtení s porozuměním - sledování porozumění, hlavní myšlenka a detaily
- slova stejného a opačného významu
- řazení dle abecedy
- samohlásky, krátké a dlouhé slabiky
- povolání, seznámení se s různými profesemi
- slova nadřazená, podřazená, souřadná
- samohlásky u/ú/ů
- opakování: věta, utváření vět, druhy vět
Ma
- zápis krokování, stavba krychlí dle plánu a zápis procesu, sčítání a odčítání do 20, úlohy s podmínkami, modely zlomků (vyznačit část celku), parkety, rozklad čísel, prostředí Dědy Lesoně (přibývá nové zvíře), poznávat čas na ručičkových hodinách/digitální hodiny, autobus, manipulace s penězi
ČaS
- popsat změny v přírodě dějící se na podzim, pojmenovat alespoň jednu jedlou a jedovatou houbu, poznat jehličnaté a listnaté stromy v okolí (pojmenovat alespoň jeden jehličnatý a jeden listnatý strom), znát rozdíl mezi stromem a keřem, podzim v sadu: vědět, co je malvice, peckovice, bobule, roztřídit ovoce a pojmenovat ho, zahrada na podzim: poznat nářadí využívané při práci na zahradě v podzimním období, vyjmenovat základní druhy zeleniny (vědět, kterou část konzumujeme), moje rodina, oslavy