Týdenní plán od 19. do 23. května
38. školní týden

Vážení rodiče a milé děti,
děti už udělaly velký pokrok ve čtení i v psaní. Přesto je potřeba, aby denně četly alespoň 10 minut denně NAHLAS ve svých knížkách, ať se stále posunujeme vpřed. Po čtení se jich můžete zeptat, jestli se dneska při čtení stalo něco zajímavého nebo co dělala hlavní postava,..... (a tím, že budete slyšet, co dítě čte, budete vědět i co by mohlo odpovědět .-)
V úterý proběnou atletické závody pro vybrané děti. Věřím, že si to naši zástupci za třídu užijí a my ostatní jim budeme držet palce. Rodiče žáků, kterých se to týká, dostali zprávu na Bakaláře ohledně organizace. Děkujeme, že nám pomůžete s hladkým průběhem.
Středa - ČJ, ČJ, M, UČÍME SE VENKU nebo TV, PČ (podle počasí)
Čtvrtek - čeká nás akce PRÁZDNINY BEZ ÚRAZU. Ráno se sejdeme v 8.00 hod. před žákovským vchodem a přesuneme se na letní koupaliště, kde tato akce proběhne. Návrat ke škole bude cce 11.40 hod. S sebou: baťůžek s pitím, svačinkou, pláštěnkou, psací pomůckou. Dětem dejte vhodné sportovní oblečení podle počasí. POZOR! POKUD BUDE ŠPATNÉ POČASÍ, MŮŽE BÝT TATO AKCE ZRUŠENA a budeme se normálně učit podle rozvrhu. Až budu vědět více, pošlu upřesňující informace. AKCE JE PŘELOŽENA NA PŘÍŠTÍ TÝDEN Z DŮVODU ŠPATNÉHO POČASÍ.
Úkoly během týdne - kontrolujte denně úkolníček
UČIVO | CO BY MĚLO DÍTĚ ZVLÁDNOUT | |
ČJ |
ČTENÍ: U NÁS DĚTÍ - práce s texty v učebnici str. 41 - 51 (výbět textů) PSANÍ: písanka 2. díl - nácvik písmenka G a dokončení písanky písanka 3. díl - písmenko T
|
- zapsat slovo, písmeno, větu podle diktátu - přečíst slova a věty z probíraných písmen - odbourávat robotování, kratší slova zcela bez robotování - zapsat psacím písmem písmenka a slova z nich složená - e, l, t, s, š, i, u, a, A, o, O, d, m, M, n, N, p, j, y, v, V, r, ř, z, ž, c, č, C, Č, h, ch,Ch, b, k, f, g, I, J, H, U, Y, S, Š, L, G, T |
M |
učebnice 3. díl . str. 105 - 111 (dokončení nehotvých cvičení)
- SČÍTÁNÍ ČÍSEL, ODČÍTÁNÍ ČÍSEL do 20 - zapisování čísel 0 - 20 |
- krokovat na krokovacím páse, zapsat a převést do číselného zápisu - sečíst, odečíst čísla do 20 - správně zapsat číslice 0 - 20 - pracovat v různých matematických prostředích |
ČaS PRVOUKA |
Hospodářská zvířata str. 44 - 45 Proč chováme hospodářská zvířata str. 46 |
- pojmenuje zvířata, která můžeme najít na statku - ví, jaký máme užitek z hospodářských zvířat |
AJ |
akce třídy |
|