17. listopadu - 21. listopadu
12. školní týden
MILÍ KOUZELNÍCI A MILÍ RODIČE,
tento týden je o něco kratší :-). Ve škole se uvidíme až v úterý. Nejen z tohoto důvodu, ale také proto, že v úterý v tělocvičně naší školy probíhá soutěž ve šplhu, budou v tomto týdnu změny v rozvrhu:
tento týden je o něco kratší :-). Ve škole se uvidíme až v úterý. Nejen z tohoto důvodu, ale také proto, že v úterý v tělocvičně naší školy probíhá soutěž ve šplhu, budou v tomto týdnu změny v rozvrhu:
ÚT - ČJ, M, ČJ, PRV
ST - M, ČJ, ČJ, PRV, Učení venku
ČT - ČJ, ČJ, M, VV
PÁ - M, AJ, ČJ, ČJ
Nezapomeňte, že nás čeká divadelní představení (vybíráme 150,-) a příspěvek SRPŠ (400,-)
DOMÁCÍ ÚKOL:
PONDĚLÍ:
Žlutá složka - samostatný pracovní list
PÁTEK:
VV - nakreslený portrét nebo nalepená fotografie na pracovním listě 1.B (úvodní list do portfolia)
CO NÁS ČEKÁ V TOMTO TÝDNU:
| UČIVO | CO DOKÁŽU | |
| ČJ |
ČTENÍ - hláska a písmeno N, D , čtení slov, čtení vět.
PÍSMENKOV str. 41 - 46
PSANÍ - uvolnění ruky, psaní písmen, slov a vět.
UVOLŇOVACÍ CVIKY str. 18 - 19, 41 a 43
PRACOVNÍ LISTY
|
- najdu, pojmenuji a zapíši probraná písmena A, Á, M, I, Í, T, J, E, É, O, Ó, L, U, Ú, Ů, Y, Ý, S, P, K, N, D
- čtu slova a věty
- složím slova 3. a 4. úrovně
- poznám první a poslední písmeno ve slově
- určím pozici hlásky ve slově (na začátku, uvnitř, na konci)
- zapsat slova a krátké věty podle diktátu
- přepsat větu (mezery mezi slovy, na konci tečka)
- držím správně tužku i pastelku
- při psaní sedím správně
|
| M |
Zapisování počtu (čísly nebo zástupnými modely - čárky, tečky, ...), sčítání, odčítání a dopočítávání do 10 Porovnávání (větší, menší, stejné) Obdélník a trojúhelník (vlastnosti, osová souměrnost, rozvíjení představivosti)
Číselný rytmus a zápis čísel 6
Učebnice str. 29 - 31 (vybraná cvičení)
|
- určím počet - sčítám a rozděluji prvky
- dočítám víčka, kaštany, ...
- orientuji se v plánku Dětské hřiště
- rytmus tleskám i krokuji - správně zapíšu číslice 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
|
ČaS PRVOUKA |
Jak přečkávají zimu zvířátka a rostliny str. 23
Vidět a být viděn str. 16 (Učení venku)
|
- vyjmenuju roční období a popíšu, co je pro ně typické
- vysvětlím, jak se zimnímu období přizpůsobují někteří živočichové a rostliny
- vysvětlím důležitost reflexivních prvků
|